Hezkuntza sistema antzekoak izan arren, metodologia ugari aurki daitezke gaur egun. Hauen bidez, ikasle eta irakasleen arteko helburu batzuk lortzen saiatzen da, beste prozedura desberdinen bidez. Estrategia horiek diseinatzeak barne hartzen du irakasle zein ikasleek
egin beharreko jarduerak ezartzea, ikasle eta irakasleak edukiez
jabetzeko eta proposatutako jomuga pedagogikoak lortzeko. Hortaz,
metodologiak hezkuntza helburuak eta edukiak lotzen dituen
curriculum-aren zatia dela esan dezakegu. Zati horrek bere baitan
hartzen ditu estrategia metodologikoa, espazioaren banaketa, denboraren
banaketa, baliabideak, aniztasunari arreta...
Gaur egun, eredu tradizionalaren aurrean metodologia aktiboak geroz eta nabarmenagoak dira. Hauek ikasleen rol aktiboa bultzatzen dute, ikaskuntza prozesua beste modu praktikoago batean bideratu dezaten. Gaur egun, proposamen ezberdin asko egin
dira, horien artean ezagunenetariko batzuk ikaskuntza kooperatiboa,
kasuetan oinarritutako metodologia, arazoetan oinarritutako metodologia
eta proiektuetan oinarritutako metodologia ditugu.
Lan honetan, metodologia aktiboen ezaugarriak eta funtzionamenduak azaldu genituen, metodo desberdinak ezagutuz lortu daitekeelako hezkuntza sistema egoki bat sortzea.
No hay comentarios:
Publicar un comentario