viernes, 8 de marzo de 2019

PERFORMANCE-A: ILLICH-EN IKUSPEGIAREKIN LOTURAK EZARTZEN

Gu, Didaktika Doctors taldea, izan gara klasean performance bat egiten lehenenak. Disziplina honetan erreferentea den Esther Ferrer artistaren lana eta diskurtsoa ezagutu eta gero, geure buruak erronka berri honi eusteko prest ikusi ditugu. Performance-aren bidez eta klasean landutako "La crítica de las Herramientas" lana erreferentziatzat hartuta Illich-ek proposatutako Kontraproduktibitatearen fenomenoa azaldu nahi izan dugu. Honetarako material eskasa eta gure gorputzak erabili ditugu. Helburua klasekideak deskolokatzea izan da, eta deskolokatze horretatik abiatuta hausnarketa sustatzea.


Klasean egindako performance-aren zentzua azaltzean gauzak argitu eta interpretazio interesgarriak agertu dira. Dinamika oso polita atera da eta taldekideak oso pozik geratu gara egindakoarekin. Zorte ona opa diogu hurrengo taldeari!!!!

Didaktika Doctors

No hay comentarios:

Publicar un comentario